• We are now running on a new, and hopefully much-improved, server. In addition we are also on new forum software. Any move entails a lot of technical details and I suspect we will encounter a few issues as the new server goes live. Please be patient with us. It will be worth it! :) Please help by posting all issues here.
  • The forum will be down for about an hour this weekend for maintenance. I apologize for the inconvenience.
  • If you are having trouble seeing the forum then you may need to clear your browser's DNS cache. Click here for instructions on how to do that
  • Please review the Forum Rules frequently as we are constantly trying to improve the forum for our members and visitors.

Zombie cows & other related trivia

Decoligny

Regular Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
1,865
Location
Rosamond, California, USA
imported post

thx997303 wrote:
ATTENTION MEMBERS OF OCDO UTAH FORUM!

WE HAVE DISCOVERED THAT THE COWS ARE DRIVEN BY RELIGIOUS FERVOR!

THE ONE THEY CALL holy cow HAS BEEN COMFIRMED TO BE THEIR PROPHET!

WE MUST BE EVER MORE DILLIGENT TO PROTECT AGAINST THE ZOMBIE COW RELIGION!

LOL!


islamcow.gif
 

Citizen

Founder's Club Member
Joined
Nov 15, 2006
Messages
18,276
Location
Fairfax Co., VA
imported post

Grapeshot wrote:
Citizen wrote:
Grapeshot wrote:
chillidogs wrote:
funny. Why are you scared?
LOL - You noticed that to did you.

Yata hey
Why doo you always chip in about these points? :)
To give you something destructive to do. :)

Yata hey
Wait a minute. You broke the unspoken rule. I got "doo" and "chip"(s) into the discussion, and you didn't even indirectly acknowledge it.

Boy oh boy. What's up with that? Am I gonna haveta find somebody else to make puns at? :):p
 

thx997303

Regular Member
Joined
May 7, 2008
Messages
2,712
Location
Lehi, Utah, USA
imported post

That's udderly appaling.

You better hoof it back here and exchange puns with Citizen.

Cud you can see I'm not that good at it.:)
 

Grapeshot

Legendary Warrior
Joined
May 21, 2006
Messages
35,331
Location
Valhalla
imported post

Citizen wrote:
Grapeshot wrote:
Citizen wrote:
Why doo you always chip in about these points? :)
To give you something destructive to do. :)

Yata hey
Wait a minute. You broke the unspoken rule. I got "doo" and "chip"(s) into the discussion, and you didn't even indirectly acknowledge it.

Boy oh boy. What's up with that? Am I gonna haveta find somebody else to make puns at? :):p
See how worrisome you are. You just sit there on your puns and worry it.

BTW - you spoke the unbroken rule, Does that mean it is broken if nobody was there to hear it. :cool:

Yata hey
 

Grapeshot

Legendary Warrior
Joined
May 21, 2006
Messages
35,331
Location
Valhalla
imported post

If you put your puns in an oven, what would you get, grasshopper?

Hot crossed puns, what else? So if I told you to stove it, would you? :)

I must be getting tired - that was kinda a seven day effort, wasn't it. :?

Guess I'll fall back and pun(t).

Yata hey
 

chillidogs

Regular Member
Joined
Jul 25, 2009
Messages
64
Location
, ,
imported post

I was gonna ask why you crapped yourself...looks like others beat me too it.

LOL
 

SlackwareRobert

Regular Member
Joined
Jun 10, 2008
Messages
1,338
Location
Alabama, ,
imported post

Founding father George Mooshington says ....
Let them eat Steak!

1 if by bake, 2 if by grill.
The BBQ are coming , the BBQ are coming. To arms, To arms!

But haven't seen any leather clad bovine jokes yet.:cool:
Or is there a fatwah against the chickens.
 

Citizen

Founder's Club Member
Joined
Nov 15, 2006
Messages
18,276
Location
Fairfax Co., VA
imported post

thx997303 wrote on another thread:
SNIP I do agree that the right to life should and does include self defense.
Hey!! I just realized something!

Since zombies are un-dead, they are not alive and have no right to self-defense. This means that a pre-emptive eradication campaign against zombie cows would be LEGAL!!!!
:D
 

Citizen

Founder's Club Member
Joined
Nov 15, 2006
Messages
18,276
Location
Fairfax Co., VA
imported post

SlackwareRobert wrote:
SNIP...haven't seen any leather clad bovine jokes yet.:cool:
Until you mentioned it, there was har'ly any reason to.

But, since you've brought it up...

Mootorcycles and zombie cows? Hmmmm.

Obviously the preferredbike would be a Cowasaki.

Would they have a Rolling Thunder ride? Or, would they prefer instead to play Cowboys and Indians?
 
Top